خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/10 - 11:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فیروزی پور در طی پیامی:

صهیونیست‌ها نگران گسترش اسلام هستند

نماینده مردم نظنز در مجلس بابیان اینکه رئیس جمهور نادان و گستاخ فرانسه در اقدامی سخیف از توهین به پیامبر اسلام (ص) حمایت و آن را نوعی آزادی بیان عنوان کرد، گفت: بدون شک این حرکت ها ناشی از کینه عمیق اندیشکده های صهیونیستی نسبت به اسلام است.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، رحمت الله فیروزی پور، نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در محکومیت به  اهانت رئیس جمهور فرانسه به مقام پیامبر اکرم(ص) پیام بدین شرح  منتشر کرد:



 بسم الله الرحمن الرحیم 



در سالهای اخیر و با یک برنامه ریزی حساب شده از سوی اندیشکده های صهیونیستی و با اجیر کردن کاریکاتوریست های خود فروخته در اقدامی سخیف به مقام پیامبراکرم صلی الله علیه و آله و سلم اهانت شد و این کاریکاتورها در نشریات فرانسوی باز نشر داده شده است.



اخیرا رئیس جمهور نادان و گستاخ فرانسه در اقدامی سخیف و تعجب برانگیز از اقدام کاریکاتوریست ها حمایت و آن را نوعی آزادی بیان عنوان کرد.



این حرکت بسیار زشت و زننده موجی از خشم و نفرت را نسبت به مکرون خودفروخته برانگیخت و مردم مسلمان دنیا با محکومیت این حرکت زشت نفرت و انزجار خود را به رخ جهان کشاندند. 



بدون شک این حرکت ها ناشی از کینه عمیق اندیشکده های صهیونیستی است که نگران گسترش  اسلام رحمانی و محمدی در دنیا شده و با این رفتارها در صدد توقف گسترش دین مبین اسلام هستند.



دنیا و دشمنان اسلام بدانند که مقام رحمانی پیامبر عزیز رحمت و مغفرت، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم در نزد مسلمانان و آزادی خواهان جهان بسیار عزیز بوده و این حرکت های سخیف نه تنها باعث توقف و گسترش دین اسلام نمی شود، بلکه قطع به یقین این کار فرصت بسیار ارزشمندی برای تبیین بیشتر دین مبین اسلام و شخصیت عالی پیامبر اکرم(ص)  خواهد بود.



اینجانب ضمن محکوم نمودن حرکت بسیار زشت و زننده رئیس جمهور فرانسه، از مسئولین امر به ویژه دستگاه دیپلماسی کشور انتظار دارم برای این حرکت زشت جواب محکمی  در مجامع بین المللی ارائه نمایند.



رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم شریف نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 307256
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار